funderingar

god kväll alla kära läsare..

en lång dag har det varit med praktik, tenta och seminarium med lite redovisning. men de har gått bra..
praktiken gick som valigt bra :) tentan funkade, vågar varken säga bu eller bä de får visa sig! seminariet gick också bra även om det ibland känns som om enkel psykologi och vikten av konstruktiv feedback inte alltid går fram till vår lärare. förlåt mig men det säger sig rätt självt att ibland kan ett leende och något litet positivt väga så tungt att den negativa kritiken går fram mycket bättre och man låser inte diskussionen.
men men alla kan inte vara lika smarta som mig ;)

blev max middag idag eftersom sambon sov när jag var på väg hem och jag var riktigt hurngrig och inte laddad att laga mat. varit, som ni vet riktigt slö de sista dagarna och märkligare ändå är att jag varit riktigt kall. och eftersom jag i vanliga fall har rätt hög kroppstemperatur så är jag nog inte nere mer än vad som är normalt men fryser hela tiden och mina fötter känns ständigt som isbitar :( vet inte vad det kan bero på. kombination av att jag blivit nogrannare med maten den seaste tiden, får i mig mängder av vitaminer och fibrer!? känns som om de borde ha motsatt effekt.. jag är ju duktig ju!! kanske spikmattans effekt.. att jag koncentrerar så mycket energi och värme vid ett tillfälle men då hoppas jag att det är något som går över för så här kan jag inte ha det!

ska ägna kvällen till att klicka ihop en inbjudan (blev inte av i helgen) sen blir det mycket tidigt sänggående. kanske redan om en halvtimme.

finns att göra här framöver så jag behöver ladda lite energi! :) men de mesta är roliga saker..

skall förövrigt försöka bli bättre på att ladda upp bilder.. har kolla på alla kamror och sladdar här hemma nu så det ska funka :)

ha en trevlig kväll vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra. Har varit hemma med migrän idag. Sov till 16. men nu är jag pigg har gjort klart "Odd Molly" kappan den blev stor och lång i ärmarna. Vet du någon som är intresserad?

Puss och godnatt mamma

2009-04-21 @ 20:37:09
Postat av: Anonym

Gillar du Twilight?

gå in då på denna blogg, som skriver om allt i Twilight värden! från bilder till videos, från rykten till intervjuer, och fakta<3



http://thefanpire.blogg.se/

2009-04-21 @ 20:42:28
Postat av: Novembersara

Var gärna med och tävla om en snygg och retro klocka hos mig!

2009-04-22 @ 15:44:04
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0