Stolt som tuppen

Då var jag framme sen några timmar i London. Ja, ganska många, vi landade klockan 17:30 lokaltid och nu är klockan 06:00. 
Vi har redan hunnit med massor.

Startade trippen igår med en kaffe på Uppsala Station, där jag till min glädje upptäckte att UL klumpat sig och gett mig 10 länsresor gratis, så tack för det!!
Sen tog jag pendeln till Arlanda! Så smidigt..

Väl på ARN mötte jag upp min arbetskompis Irene och vi checkade in. Hade redan gjort det hemma men det strulade med att få ut taggarna. Men det gick bra. Innanför säkerhetskontrollen blev det sen en klassisk dyr räkmacka & resans första & förmodligen sista alkoholfria öl. (Väl framme har jag nämligen frågat om det en gång och den bartendern tittade på mig som och jag var från Mars & la av jordens garv..)

Flygresan då... Stolt som tuppen!! Det fick hur bra som helst! En heldel handsvett men annars så!!
Startade över ett molnigt Stockholm och flög in över ett klart London, så vackert!
Hoppas att hemresan går lika bra!

Väl på hotellet väntade mingel med gratis drinkar, men som sagt cola för min del då bartendern inte riktigt var med på min bana som sagt :)
Det bjöds på många skratt & ett litet uppträdande av favoriten Dogge Doggelito som är resans reseledare! Hoppas få hänga med honom idag! :)

Efter en räkmacka till lunch (Varför packade jag inte ner ett par bananer idag?? Var gårdagens vanligaste tanke..) så var jag rätt hungrig när vi klockan 21 gick ut på restaurang jakt. Som tur var, var jag inte ensam om att vara hungrig, så första bästa ställe fick det bli!
Inte Londons bästa.. Men carbonaran gjorde iallafall både mig och magen mätt och glad!
Väl hemma på hotellet slocknade jag kvickt!

Och nu redo för en ny dag med Lind Education, BETT2014 och London!! 

Gooooodmooooorning London!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0