2årig Bröllopsdag


Idag är det två år sedan min man just blev min man & jag hans fru!

Fantastiska två år.. 

Kan inte riktigt förstå att det gått två år. Det känns som om det var igår på ett sätt.

Jag har planerat att ge Håk en liten överraskningspicknick. Hade bokat mat hos Feskarn i Saluhallen. Och tanken var att när han skulle till kiropraktorn i morse ge honom en karta med ett litet kryss i Stadsträdgården. Där då jag och Klara skulle ha dukat upp lite mys.

Men eftersom Klara igår kinkade rätt mycket hann jag inte göra en karta & tröttheten var rätt överhängande i morse. Så vi åkte med Håk in till stan och fixade en liten flaska champagne, maten & en varsin bakelse.
Sen fick picknicken bli hemma i soffan med en film! Mysigt det med..



Och det var rätt bra att vi vilade upp oss hemma för Klara har kört ett litet race här i kväll också.. Men nu sover hon sött & jag ska somna in till Beck.


❤️❤️❤️ Älskar Er min fina lilla familj ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0