Söndagsarbete

Efter en tur på stan vid lunch tid så har jag ägnat eftermiddagen till att arbeta. 

Har främst lagt alla mina elever scheman för terminen.. Det är rätt invecklat att få till det och ännu mer invecklat att förklara!
Sen har jag även lagt mitt eget.. 
Som det ser ut just nu undervisar jag på tok för mycket, men just nu har jag inte hittat nån lösning.

Och det hör med att arbeta på en söndag då.. Ja, det är ju så att vara lärare! Jag har 45 timmars arbetsvecka, det är de där fem extra timmarna varje vecka som gör att vi kan vara så pass mycket kompledig som vi är vid till exempel eleverna sommarlov. 

35 timmar ska göras på arbetsplatsen och 10 timmar är förtroende tid. Jag gör endel av min förtroende tid på jobbet också iofs, men det är inget konstigt att jag får lov att jobba 4 timmar en söndag :)

Så här ser i allafall mitt schema ut nu! 



Efter detta så tog jag mig i allafall tid till att köra lite hemmaSPA! 
Skönt och behövligt!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Barnvagnar o barnprylar är jätte billigt jämfört med i Sverige. Oxford street är en long gata med massor av shoppingn

2014-01-13 @ 09:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0