Packa packa packad..

Nejdå inte packad! Men bloggen blir tyvärr lite nerprioriterad dessa dagar. Det är fix & don med packning, pappersfix och planering som gäller hela tiden inför flytten om drygt en vecka.

Känns spännande men nervöst! Nervöst över att allt ska klaffa och funka! Och att jag inte ska känna mig så stressad över att få ordning på ALLT på en gång.

Men har redan bestämt att skjuta lite på att göra iordning klädkammaren. Det får bli ett helgprojekt om ett tag.. Både för att vara säker att pengarna räcker så det blir som jag vill ha det och inte behöva leva på snabbmakaroner :)

Men ja, allt kommer nog och gå bra! Och ser man hur det ser ut här hemma just nu så ligger vi bra till med packning i alla fall!
Så nu ska vi bara se till att få säng och byråer sålda!

Men mitt i all packning (& jobb i veckorna) så hinns det så klart med att titta endel på OS också.. Fantastiska OS!!
(Även om jag gärna skulle varit mamma ledig redan nu..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0