Vuxenpoäng

Sitter på bussen påväg hem till Uppsala! Grått & trist ute.. Men man känner ändå att det är vår på något sätt! Och klart är att tussilagos, trots att det är en gul blomma & jag inte gillar gula blommor så hör den mig glad.

Men även om det är grått ute så finns det inget som direkt kan dra ner mitt humör!! Jag ska nämligen ta massor av vuxenpoäng idag.. För tusan, att börja gå på föräldrar utbildning lär ju bara ge massor av den varan!?
Ska bli spännande, är lite nervös över vad de är för folk med i gruppen! 
Jag hoppas att det kommer kännas bra, för både mig och Håk..


Sen hoppas jag att jag inte är störst av alla!! 👍👍 När vi var och mätte magen första gången låg jag inom normalapannet men i övre delen.. Så ja, stor är jag, men inte för stor! 

Men som sagt det ska bli trevligt! Och ännu trevligare att få höra hjärtljud igen!! ❤️❤️ 

Håkan har för övrigt fått öva på att identifieras som pappa hemma på gården igår.. Då fick jag detta söta SMS av honom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0