Tävlingsmänniskan i mig gör volter av glädje!!

Jag har vunnit!!

Jag är så glad just nu!! Obeskrivligt glad.. Och stolt!!

Jag har vunnit en mattävling!!

Stina Patetson, A la Stina har de senaste veckorna haft en tävling som gått ut på matinspiration, något hon själv är en sådan otrolig människa på själ och något jag själv försöker vara!! Mat & bakning är livet och att förädla sprida denna glädje är viktigt för mig..

Tävlingen har skett via Instagram och ni kan se alla fina bidrag på #alastina. Jag har skickar in endel.. Och tänka sig att jag vann!!!

Och vinsten då.. Det är värsta grymma vinsten!! På söndag ska jag få gå på Taste of Stockholm tillsammans med Stina & där få äta massa god mat vid Chef's Table där Johan Jureskog (bla OSguld med kocklandslaget 2004, årets Kockarnas Kamp & krögare på Rolfs Kök... Ja ni fattar..) serverar trerätters..

Sen så klart ägna dagen på Taste of Stockholm och få massor av tips av alla grymma och förmodligen härliga kockar!!

Jag är så spralligt glad!!

Tack Stina!! Och inte bara för vinsten utan motiveringen värmde så.. Vad tusan man är ju inte lärare för intet.. Att få ordet pedagogiskt i en motivering.. Ja, det är det som är ett av mina ledord så tack!!

Och vinnarbilden är ju bara från häromdagen.. Men slänger upp den med tillsammans med motiveringen!

Men glöm inte att kika in hos Stina, inte minst för att se de härliga platserna från andra och tredje pris!!

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis!

2013-09-03 @ 12:21:47
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0