Paus en vecka men nu rullar tåget väldigt fort fram..

Förra veckan var veckan då jag skulle ta tag i promenaderna & vara duktig med intaget mat!! Verkligen känna att jag gav 5:2 en chans. Så pigg & laddad drack jag min lingonjuice till frukost på måndagen men sen gick det utför. Fick jordens huvudvärk på eftermiddagen då jag glömt att dricka kaffe..

Sen var hela veckan svart!!

Men nu så! Idag har jag kört på juice, äpple & en röra på ägg och räkor till middag! Sen kvällsfikade jag på en smal bor rulltårta och en espresso! Blev förmodligen ca 700-900 kcal. En bra dag vill säga! Och skönt att jag inte haft något alls av huvudvärk!

Ska bli spännande att kliva upp på vågen i morgon! Hoppas på plus minus noll från att det gått 3 veckor..


Så där ser det ut & jag är nöjd om jag i morgon väger ca 83,6 för då har förra veckans paus inte varit hela världen!

Det har gått fem veckor & för att hålla takten "borde" jag vara nere på 82,9.. Men med en veckas paus och typ noll träning är jag nöjd hur som!!

Annars då.. I morgon ska jag och min man lägga bud på ett hus!!! Ett hus!! Helt galet... Vet inte hur det gick till.. Men hus känns på nått sätt lockande nu när man hittat ett så fint!!
Håll tummarna!! 

Nu ska jag se klart på Ensam mamma & sen sova så det blir en morgondag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0