-4,3 kg & en mycket viktig dag

Då varder härligamåndag igen!! Pepp pepp!! Det regnar rätt friskt ute, men inget att klaga på då jag kör bil till jobbet!!

Körde ju en tredje fastar dag igår, eftersom jag kände sisådär på att skjuta den på framtiden eftersom jag inte kunde köra på den idag! Så invigningen är ju lite falsk kanske men med ett totalt minus på 4,3 kg går det inte att klaga! På två veckor liksom!! Härligt är det och jag känner ju verkligen att min uppsvällda ballongmage mår så mycket bättre! Plus att jag känner på ätardag dagarna mer tydligt vad den faktiskt sväller upp av.. (Läs: jä-la skit att vetemjöl inte är min grej..)

Idag är jag ledig.. Ska hänga med min man hela dagen och uträtta lite viktiga grejer!! Lite hysch hysch över det än.. Men ja, en röd hemsk skinnsoffa involverar det!!

Dock är jag redan uppiffad och redo för att faktiskt (just ja, skrev ju bil till jobbet) åka till jobbet en sväng för skolfotografering! För det första för att det tydligen är obligatoriskt att ta ett enskilt foto på mig som personal i år och sen för att avlasta min kollega, för det är bla annat 16 namnlappar på mina elever som ska skrivas då fotografen aldrig har dem redo för oss.. Och nej mina elever heter ju inte direkt Anna Andersson. Har ju bland annat en kille som jag tror har 15 bokstäver i sitt efternamn ;)

Så ting på Er & glöm inte att le!!

ps.. förstå att jag hittade dessa mockapjucks på stan i lördags!! i min storlek!! Wiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0