Semester

Sen i torsdag har jag semester!! Härliga tider...
Ska bli så skönt att kunna ta dagen lite som den kommer och vila upp mig.

Igår firade vi lite midsommar med vänner. Blev en picknick i Gamla Uppsala vid lunch och sen grillning på vår balkon på kvällen.

Idag arbetar Håk sitt sista dygn innan han får semester. I morgon blir det fokus på att packa in allt vi ska ha med oss på semester i bilen. För på måndag styr vi kosan norr ut och mot Östersund. Blir två veckor hemma hos Håks föräldrar där vi ska jobba och fixa på deras gård.

Andra veckan ska jag också jobba med svärmor på Mitt Kök Sverigeresan som kommer till Östersund. Blir lite marknad och liknande.

 

Hoppas hinna med att läsa endel böcker, bada och äta och dricka massa gott också!! Och massor med jordgubbar! Detta är semester...

 

 

Idag ligger jag i BadenBaden in virad i en filt på balkongen, tittar på Rederiet och väntar på solen (just nu är det mulet och närmare storm, väderrapporten igår ljög tydligen). Det är dock skönt att göra ingenting även om solen inte skiner!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0