Soffläge

Sov jätte dåligt i natt, somnade sent & sovit oroligt! Så i morse sov jag till halv 10 vilket är i princip rekord för mig.

Efter frukost och lite plock så promenixade jag ner till stan för att möta upp fina Josefine för en lunch och lite shopping. 
Blev en bakad potatis på Cupido & sen en runda på stan.

Jag fick bara med mig två bodysar & ett par byxor till Bumlingen. Hade fått en gratis på Kappahl och sen 25% på resten. Känns lite tidigt att köpa kläder, men denna gick ut vid årskiftet så då var det bara att handla på! 
Och det är ju så galet gulligt!


Nu väl hemma har jag rullat in mig i en filt, tagit en skål CheezHartz & slagit på en Maria Wern film.
Jullovsledigt & gravid.. Inte helt fel alla gånger!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0