Dödshunger & matrutiner

Jag tror att det är någon som börjat dela maten jag äter med mig! Det vill säga att jag ibland blir akuthungrig & måste sleva i mig det som är närmast. 
Jag har aldrig tidigare haft problem med regelbundna mattider & brukar sällan känna att jag hinner bli riktigt hungrig mellan måltiderna.

Självklart gör jullovet att rutinerna blir lite drabbade. Men om man ser till igår
Så tycker jag att jag fick i mig bra mat vid regelbundna rider. Visst middagen blev rätt liten då jag började må lite illa, ett problem som också dykt upp sista veckan.

Men trots detta så vaknade jag klockan 6 i morse av att jag var hungrig. Ett sug av vakum i magen! Så det var bara att stiga upp & göra frukost.

Så ja, från & med idag så får jag se till att rutinerna sitter. Får bli att ha nån mandarin i väskan för akuta fall! 

Sen hoppas jag att det ska lösa illamåendet också.. För det kan väll ändå inte vara så att illamåendet ska starta vecka 17?!

En mysig frukost blev det i alla fall, fil med banan, russin, linfrön & blåbär, ett glas juice & en passionsfrukt! Hoppas stå mig ett tag i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0