❤️❤️ 16+2 ❤️❤️

Just nu är jag i vecka 17, eller närmare bestämt 16+2 idag.

Har ju hört lite om spökveckor, och kan nog skriva under på det! Förutom magen som börjar peka utåt så känner jag mig inte speciellt gravid. Har så klart inte börjat känna några rörelser & mår toppen.
Så ja, det ska bli skönt att få se det lilla pyret om ca två veckor.

Men just nu njuter vi på i stugan med mamma, styvpappa, systrar och storasysters man och två barn! Livat värre :)

Bjuder Er på en magbild tagen 16+0..
Tagen på morgonen så då är magen inte lika stor som jag upplever den på kvällarna. Kanske får lov att börja ta bilder både morgon & kväll!




Kommentarer
Postat av: myran

Vacker du är!! <3

2014-01-17 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0