Så mycket mer tid med 5:2

Det är såklar positivt att jag änså länge (sedan förra måndagen) gått ner 3,7 kilo med 5:2.. Men sen har jag hittat en annan positiv effekt... Tiden!!
 
Som nu på morgonen, jag går upp samma tid och gör mig i ordning. Sen pressar jag min juice, som inte tar längre tid än att rodda min vanliga frukost. Och sen över med den till en flaska och ner med flaskan i väskan. Detta eftersom jag skjuter lite på frukosten och dricker juicen först i bilen på väg mot jobbet! Men sen då..
 
Ja, jag hinner slappa lite i soffan, jobba lite och peppa igång dagen!! Och blogga lite..
 
Sen på lunchen i skolan, ja idag har jag med mig ett ägg som jag sätter mig i någon vrå och äter. Ni kan ju själva tänka er den tiden jämfört med lunch i matsalen tillsammans med eleverna!? Det hinns jobbas en heldel!
 
Så vikten minskar och tiden ökar.. Ett sätt att äta för mig, det hör ni va!? 
 
Njut nu av solen idag.. Le, det ska jag göra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0