Gårdagens intag

Kanske är någon lite intresserad av mitt kaloriintag under fastar dagarna.. 
Jag räknar via Loggboken på Viktklubb. Ett mycket bra ställe som går snabbt och enkelt. Jag kan också göra det både från datorn men också via mobilen när man är på språng. 
 
Så vill man ha koll på sina kalorier under sin 5:2 diet (eller annars också) så kan jag absolut rekomendera er att bli medlem på Viktklubb.
 
Viktigt här är att jag inte vägt frukterna. I vanliga fall väger jag allt, och kommer också göra det inför i morgon då jag också tänkte köra på juice. Ska bli intressant att se hur många kalorier det då blir. Men i går tänkte jag att kanske lite mindre äpple och lite större apelsin.. Så kvitt kvitt..
 
Så ja, så här såg gårdagen ut. Så ett dagsintag på 503 kcal.. Jag är klart nöjd & laddad inför morgondagen som nog kommer se likadan ut. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0