FREDAG

varit på jobbet idag och extra arbetet lite :) en trevlig men lite jobbig dag.. sen hemma för en korttids vila för att sedan bege mig med andan i halsen (glömde tiden) till friskis o. svettis och ett danspass. första för terminen så det är inte så att alla steg sitter.. men det kommer det kommer!! dock fick jag lite ont under mina stortår redan efter 1 dans. men seg som jag är dansade jag på tills smärtan blev gräslig.. gick av och satte mig för att kolla vad som var fel.. och svaret blev skavsår. men inte vilka skavsår som helst utan två stora fina blodfyllda blåsor.. konstigt!! har aldrig fått det tidigare.. blev lite svår dansat så jag avslutade med en skön stretch..
nu blir det vin på ett födelsedagskalas!!

Kommentarer
Postat av: sandra

riktigt fin header har du :)



hoppas du har en riktigt bra kväll!

Kram

2010-01-23 @ 20:27:21
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0