VITT VITT VITT

ÄNTLIGEN!!
vi har idag målat fondväggen i vardagsrummet.. som jag väntat på att vi skulle få tummen ur! men det har varit så mycket som inte gått vår väg i planeringen! men nu så..

måste dock måla ett varv till imorgon.. och sen får vi vänta till nya lönen nästa helg för att köpa en bokhylla som jag också ska måla lite på!
förmodligen kommer jag då att köpa en ny TV bänk då också.. men det skall bli en billig billig sak eftersom den skall var tills vi köper en LED TV men det kommer nog dröja ett bra tag till.. eller ja snön skall nog smälta och vi skall ha varit i Rom innan detta köp görs :) Men jag blir tokig på den bänk vi har nu.. Den är så mörk..
En vit ryamatta kommer nog också kanske att köpas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0