STACKARS BESÖKARE

loggade in på min blogg nu och ser till min förvåning att jag har mellan 5-10 besökare om dagen.. inget att skryta om kanske MEN eftersom jag inte bloggat sen 16 juni så tycker jag att det är anmärkningsvärt och jag vill skicka ett STORT tack till alla er som kikar in trots min bedrövliga uppdatering.
egentligen låg mitt bloggande nere mer eller mindre hela våren på grund av mitt nya jobba som tog massor av min tid och gjorde mig till en trött soffsittare varje kväll :)
men det har det under sommarlovet skett lite förändringar på :)
så jag tänkte att även bloggen kanske skulle få lite nytt liv :) för det första så har jag ju efter första terminen kommit in ordentligt på jobbet och det tar inte lika mycket av min fritid som det gjorde under vårterminen. sen har jag även börjat springa, kanske låter konstigt men det har faktiskt resulterat i MER energi :) men mer om min löpning kommer i ett senare inlägg!
skall ägna en stund nu till att klicka runt och ändra och förnya lite på bloggen..
må väl alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0