så mycket jag vill göra.. så lite tid!

igår var jag så trött på eftermiddagen att jag trodde jag skulle bryta ihop.. det fanns liksom inget hopp om liv :) men duktig som jag var så slängde jag mig ner i sängen redan strax efter åtta och somnade innan nio och sov hela natten som en prinsessa! upp i morse 5.30 för en lång och mycket välbehövlig dusch.. det är tufft när man knappt orkar/hinner med/prioriterar det.. men så har det varit!
så efter duschen var jag som ny :)

iväg till en underbar arbetsdag på praktiken och sen hem och dammsög hela lägenheten och plockade iordning på all skit som samlats i högar här :)
sen vidare på kurs om valberedningens uppdrag som HSB höll i, sitter nämligen i bostadsrättsföreningens valberedning. en givande kurs, absolut men kanske lite långdragen emellan åt.

nu hemma och känner bara att jag skall försöka slänga mig i sängen direkt.. en till natts ordentlig sömn är inte fel :)

men samtidigt sitter jag här och känner att det vore skönt om dygnet hade lite fler timmar..
det är så mycket jag vill hinna göra som jag inte riktigt känner att jag hinner med och orkar!


som att blogga är ett exempel..
äntligen har stickskolan tagit fart och min energi räcker inte till.. förlåt!!

men lite mer struktur kommer att komma..

imorgon kommer det en kvinna från institutionen och skall askultera mig på SVASen. sen är allt bevakande på praktiken slut :) så då är det bara skriv uppgifterna kvar och de ska vara färdiga innan denna vecka är slut enligt min planering..
blir till att skriva till helgen är planen!

för nu är det nära!!
två veckor kvar!! sen är 4½ år studier slut och jag har min examen!!

imorgon efter praktiken skall jag till skolan där jag skall vikariera i höst och få lite mer info och kontroll på läget. det ska bli skönt!

vad är mer uppe på tapeten..
jo, just tapeter :) (nu känner jag själv att jag ver rolig iaf)
till helgen hoppas jag att jag mellan skrivningen skall hinna i alla fall måla väggen här hemma så att det sen bara är två tapetvåder som skall upp :) det kommer bli så fint!!

sen skall jag överaska min sambo med en grej på lördag.. men han vet inte vad så jag kan inte skriva det här :)

och självklart hoppas jag att jag skall hinna med lite stickning både för egen del och för bloggens skull också!!

nej, nu tänderna och sen sängen!



jo en grej till..
det blev tydligen så att jag ska på en maskeradfest nästa helg utanför växjö.. jag är inte så mycket för maskerader :( det är artist tema, det vill säga jag måste klä ut mig till en artist!! det självklara valet var caroline af ugglas... MEN det var ju upptaget och det får bara komma en av varje artist!!
HJÄLP MIG!! vem kan jag vara!!

miss li??



Kommentarer
Postat av: maria nilsson

Vi hänger hos våra släktingar.

:D

Bilder kommer att komma på facebook och som länk på bloggen!

Må gott Johanna!

2009-10-14 @ 23:11:42
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0