skönt med regn :)

ligger i soffan med datorn i knäet och myser.. tittar på lite webtv och ska snart snart börja med att plugga. tänkte att jag skulle läsa det som är till veckans uppgift på sommar kursen..
skall bli roligt att komma igång med denna kurs! blir intressant att läsa nått helt annat än grammatik, språkutveckling och lektionsplaneringar!!

hade en mycket trevlig kväll igår! träffade på en del folk som jag inte sett på länge! gjorde dessutom konstaterandet att vi alla gamla student vänner blivit gammla.. nån har fått fast arbete, de flesta börjar närma sig slutet på utbildningen och alla har ett fast förhållande! :)
gammal och grå.. :)

fick beröm för min odd molly ute på krogen igår :) det är en ego boost :)

varit iväg en sväng och lämnat sagorna på min praktikskola vilket kändes mer än skönt att lämna iväg dem och med det då avsluta det kapitlet..


glöm inte att rösta på min blogg.. klicka på bilden..

Kommentarer
Postat av: Anonym

modellkillarna som är sexigast i världen. vem tkr du är snyggast av dom fem?

2009-06-10 @ 15:44:33
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: vad menar du med dålig koll?

2009-06-10 @ 16:45:23
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0