godmorgon

nyss vaknat upp till en ny härlig sommardag:)

funderar om jag ska gå upp och koka mig lite kaffe och bre' mig två mackor! får bli det till frukost idag tror jag.. ingen juice hemma då vi börjat tömma kylen inför semestern.

idag skall jag orientera :) en kompis till oss som pysslar med det och det är nån tävling idag.. jag ställer upp i en promenadklass :) kädes lagomt med min otränade kropp och i denna värme men ska i alla fall bli skönt med lite skugga i skogen.

sen blir det kanske ett dopp i ulva innan jag ska in och svettas på stan. lite semester shopping som måste göras och sen fixa present till morfar från familjen. han fyller 75 på lördag :)

och sen.. ska jag på REA!! garn rea!! :) :) :) mamma ringde om det.. hon ville jag skulle handla på mig lite till henne och nej, jag kommer inte kunna hålla mig från att handla själv :)
iiiii.. fylla garn korgen inför semestern :)


Kommentarer
Postat av: Randy

Lycak till, jag är sämt på orentiering!

2009-06-30 @ 09:50:13
URL: http://randys.se
Postat av: E M M A

Hej, jag har svarat på frågorna nu, del 1 av svaren finns på bloggen, hoppas du blir nöjd med svaren:D

2009-06-30 @ 16:35:15
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0