cocoo

surfade förbi en underbar sida tidigare i veckan! tror att jag kanske ramlat in på den nån gång innan men inte så jag tittat så noga.. det gjorde jag denna gång och blev några hundra fattigare :) men ett armband och ett halsband rikare :)

företaget har mestadels smycken som man blir glad av :) riktigt glad av!!
så nu när (faktiskt) hösten närmar sig så tycker jag att detta är en sida välvärd att besöka.. jag tror (trots att jag gillar hösten och inte har problem med att det blir mörkare och kallar) att med en cubcake runt halsen eller en rosett på fingret kommer göra att du ser livet från en liten ljusare sida!!

dessutom så är det sällan man får varor man beställer på internet så fort, de slängdes verkligen på posten så fort jag klickat i min beställning.. dessutom fick man med ett litet visitkort med en personlig litet hälsning.. så det känns lite som vi är vänner nu! :) farlig marknadsförning, men för min del är det okey, jag kommer heltklart handla därifrån igen..

och mina vänner kommer att få presenter där ifrån :)


armbandet jag köpt är dock utan turkosa och går då helt i rosa..

är ni sugna nu då!?
kika in..


Kommentarer
Postat av: <---

Hejsan

Tack för tipset om affären. Jag ska titta in på hemsidan med det samma och affären blir ju ett måste nästa gång jag är i gbg utan gubben. Han skulle bli tokig om jag äns nämde en affär som den.

Ha det bäst.

2009-07-25 @ 21:45:40
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0