Frukost & Fynd

Sitter i bilen nu på väg till Stockholm & Nacka. Blir först ett kort stopp hos syster för att sen åka vidare till Nackastrand och Restaurang J för att där fira min pappas 60års dag. Det ska bli trevligt och inte minst ser jag fram emot massa god mat.

Dagen började lila mysigt som dagen var igår. Jag bytte sängen mot soffan vid halv åtta. Låg och tittade på lite WebTV från veckan fram till Håk kom upp strax efter nio. Då fixade jag i ordning lite frukost bestående av smootie på färska jordgubbar, kokade lite blåbärsmarmelad och gräddade på lite croissanter och en espresso på det. En riktig lyxhemmafrukost!

Tänkte ju visa Er kläderna jag fyndade igår också. Tröjan med stjärnor kostade 100:- och de andra 200:-. Och den grå stickade tröjan kostade ju 1500:- när jag blev kär i den för nån månad sen. Så ja, jag kommer njuta extra i den på kyliga sommarkvällar i år. Fast ja, jag hoppas ju inte det ska bli några kyliga kvällar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0