SNÖ & GLÄDJE

idag är en underbar morgon!! kanske för att det ligger snö ute, kanske för att det var en helt fantastisk dag igå, kanske för att hela veckan gått så bra, kanske för att jag verkligen har hamnat rätt i livet..

eller kanske för att det är fredag den 13e och allt kommer bli skit innan kvällen och är jag lycklig nu så faller jag hårdare :)

nejdå, det senaste allternativet tror jag inte på..

jag tror på en kombination av de övre alternativen!

idag kommer bli en bra dag :)

börjar först vid halv 11 idag, men ska åka dit och köra planering nån timme innan. så jag är helt ledig i helgen!
längtar lite tills ikväll vilket kommer bli helgens enda lugna stund :)

i morgon blir det inflyttningsfest och planering inför den och på söndag blir det fotomässa hela långa dagen :)



snart sommar igen.. eller i alla fall en vecka på lanzarote om tre veckor precis idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0