ÖSTERSUND PÅ FREDAG

på fredag direkt efter jobbet slänger jag mig på tåget mot östersund..

ska nämligen bo uppe hos håkans föräldrar hela helgen och hjälpa hans mamma på en julmarknad på ett ställe som heter stocke titt (ursäkta stavningen om det blivit fel). där ska det bakas tunnbröd hela glada helgen!!

det ska bli så roligt att hjälpa henne och kanske på så sett se till att det blir en liten spark i baken till hennes projekt.. hon skulle så gärna vilja ha en lite gårdsbutik.. lite ägg, bröd och så! redan nu kör de bed & breakfast där hemma på bondgården vilket går rätt bra..

men för att ge det en puff framåt så satt jag en hel kväll förra veckan och klippt, klistrade och inte minst designade etiketter till påsarna för tunnbrödet! och de blev så fina.. hoppas nu verkligen hon också skall tycka det!

fru julianas tunnbröd, fru juliana är kvinnan somtidigare bott på gården.. nöjd med att jag fick in en bild på henne :)



det skall dock inte vara ett svart streck på dem.. jag har bara suddat ut telenummret nu när jag la upp dem på bloggen..

till dessa fina etiketter gjorde jag också små över innehållet.. viktigt viktigt!! så att alla vet vad de stoppar i sig..




här nedan kommer några bilder på när vi gemensamt skvallrat, skrattat och inte minst bakat vid ett tidigare tillfälle.. :)

 


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Tyvärr så är jag helt värdelös på sånna där taggar eller "stämplar" som man har på bilder och sånt. Vet helt enkelt inte hur man gör :P när ja gör mina så gör jag dom "för hand" på varje unik bild och det tar lite tid :P

2009-11-19 @ 13:27:32
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0