LEDIG ONSDAG

åhh.. det inte fel att vara ledig mitt i veckan! blev sovmorgon i morse och upp strax innan nio. frukost och lite morgon rutiner. sen frog jag på mig nya jackan och joggingskor och ut för en långpromenad :)
började med en ny talbok häromdagen så det var bara att gå och gå och lyssna och lyssna. blev 10 200 steg, runt gravhögarna och genom gamla uppsala och nyby tillbaka! blåste rejält emellan åt.. vilket var lite trist.. men jackan gjorde sitt jobb :)



hem för lunch.. blev broccolisoppa med ostcremé.. sådär gott! kan bli at jag gör det nån gång till.. hehe.. bättre än blomkålsmoset till middag igår i alla fall..

nu ska jag faktiskt titta på Hook, den gamla filmen från början av 90talet :) går på SVT1, som sagt.. inte helt fel med en ledig vardag! och ihop med detta så får det bli lite stickning tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0