DET ÄR SÅ MYCKET NU.. MYCKET GLÄDJE!

sitter på jobbet och har precis käkat lunch. inget att skryta över vad jag ätit dock, så vi lämnar det :)

regnet droppar på utanför.. som det gjort hela november! grått grått och grått!!
jag jobbar min sista arbetsdag idag, vilket är tusan så tråkigt! dock så kan ju ju inte annat än le åt att det nu bara är fyra dagar kvar innnan jag drar till Lanzarote..
kom på mig själv att sitta och rita små solar på ett papper tidigare idag.. underbara resa!

och vet ni? JAG ÄR SÅ VÄRD DENNA RESA!! jag har nu kämpat på i 4½ år med studier.. jobbat mig från botten till otroligt nära toppen! jag är underbar! och livet leker :)
tänk att jag skulle vara här, så snart..

en underbar sambo, en underbar bostadsrätt, en toppen utbildning (som jag för övrigt nu har svart på vitt att jag klarat), god ekonomi och ett humör som är på topp.. i alla fall de flesta timmar på dygnet de flesta av veckans dagar ;)


firat första advent med familjen igår :) mysigt, riktigt mysigt!
mat och fika hemma först.. sen till stan för julmarknad, caroline af ugglas och fyverkerier :)


när jag kommer hem idag kommer det bli en lång härlig dusch! sen hoppas jag verkligen att internet har börjat fungera (det la av igårkväll) så jag kan söka lite jobb..
resten av veckan kommer inehålla ett överlämningsbesök här på skolan, ögonbrynsnoppning på Make Up Store, klippning hos min frissa (så jag inte svettas ihjäl utomlands pga mängder av hår och sen som sista lyx denna vecka så ska jag också på SPA Manikyr. Sen borde man väll vara redo på fredag.. När flygningen startar :)


Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0