natti

hemma igen efter kalaset :) trevligt var det!
tack jannie!!

funderat på kamera.. hmm.. "vi" har ju systemkameran men ja skulle vilja ha en egen lite!
shit.. håller ja på att bli bloggskadad efter 3 dagar!? skrämmande.. men får ta ett samtal med sambon när han kommer hem på tisdag så får vi se!

nu ska ja plocka lite här och sen gå och lägga mig! finns risk att ja tar med datorn till nattduksbordet och ser nått webtv program till jag somnar.. inte så nyttigt.. men sån är jag :)

sov gott alla..


Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Bra att du är nöjd, och självklart så skulle jag aldrig sälja flera av varje design, gud så tråkig bloggvärlden skulle bli då =)

2009-03-29 @ 22:28:23
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Jag tittar alltid också på någonting inför att jag skall sova... har liksom blivit mitt sätt att somna på sedan flickorna dog...så kolla du på webbtv..))



Tack för din kommentar också!:.))

2009-03-30 @ 10:20:57
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0