Ordning & reda - Badrum

Gud så skönt det ska bli att flytta. I så många olika avseenden. Men framförallt för att få mer yta, mer yta att skapa ordning och reda på. Vi har flera ställen i lägenheten nu där luckor och lådor håller på att bukta sönder för det gömer sig så mycket bakom. Så det ska bli så skönt att få rensa upp, slänga och bara spara de som verkligen ska sparas och få en ordentlig ordning och reda på det.
 
Ett sådant ställe just nu är badrummet. Just nu är det totalt kaos på mina badrumssaker.. Och i nya lägenheten kommer jag och Håk få ett varsit badrum. Det ska bli så skönt. Tyvärr så har just badrummet också en av de få, kanske den enda faktiskt, bristen i den nya lägenheten och då är det att kommoden under handfatet inte är lådor utan skåp. Men ser man det positivt så har vi idag ingen kommod alls så bättre att ha en med skåp en ingen alls..
 
Dock så njuter jag till fullo när jag ser IKEAs reklam på TV nu, så vill jag ha det.. Så nu måste jag bara få till samma smarta lösningar fast det är skåp. 
 
Hoppas lite på Muji på Åhlens, att de ska ha skåpinredning som ska passa till badrummet. De är snygga och stilrena och jag gissar att deras plast grejer ska kunna diskas i diskmaskinen när man storstädar.. Helt Johanna vänligt alltså!
 
Men drömmen just nu är alltså IKEA ordning..
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Samma här! Det är kaos i vårt badrum med, jag har så sjukt mkt olika produkter. När var det ni skulle flytta nu igen? :)

Svar: Vi får tillträde 26/2.. Så om några veckor! Ja, fokus ett kommer vara att rensa ur en massa saker jag inte använder.. Ska bli skönt!
johanna jordgubbe

2014-01-18 @ 21:31:48
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0