Korgstol Sökes

Har kommit på att jag vill ha en korgstol i badrummet. Nu när jag får ett så pass stort badrum så vill jag ha lite SPA känsla över det.. 
Och att ha en sittplats i badrummet känns toppen.. Nu är det ett tag kvar innan Bumlingen kommer kunna bada i badkaret, men när är det nog skönt att ha en sittplats. Och fram tills dess kan jag sitta där och smutta på champagne medans Håk badar.. Haha.. Eller ja nåt sånt!
 
Det känns som att en korstol lär man kunna springa över på Blocket eller på någon loppis. Så kanske kommer jag att köpa min första grej på Blocket framöver, ska i alla fall hålla ögonen öppna. 
 
Och tanken är sen då att måla upp den, förmodligen vit och sy en snygg dyna till. Jag tror det kan bli riktgit bra.
 
Nått sånt här tänker jag mig. 
Kanske har du en som du är sugen på att sälja!? Släng i så fall iväg ett mail.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette Adetoft

Det finns två i Röste som är fina

2014-01-22 @ 12:57:56
Postat av: Mai Söderberg

Hej ! Jag googlade "korgstol sökes" och fick då upp din blogg ! Ser att du söker en korgstol. EXAKT en sådan har jag till försäljning !!!! Är du intresserad är du välkommen med ett mail till mig. Med vänlig hälsning / Mai Söderberg

Svar: Tack för ditt svar!! Dock har jag redan fått napp på krogstol! Hoppas du hittar en köpare!
johanna jordgubbe

2014-02-10 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0