Värdelös jäv-a vecka

Den här veckan har tusan inte varit rolig!! Jag har vaknat varje morgon på fel sida typ! Varit arg och på gränsen till ledsen!
 
All energi har gått åt till att sköta jobbet mot eleverna.. Men annars har jag inte varit rolig!
 
Jag ställde in allt vad 5:2 heter och var bara glad över att jag inte öst in chips, hämtmat och vin! Utan maten har hållit sig, faktiskt inom det normala!! :)
 
Vet inte exakt vad det beror på.. Men en blandning av hormoner & framtidsångest. Och sen en heldel på det privata planet skulle jag säga! 
 
Men efter att fått god besked idag både vad gäller det privata och framtiden idag har lugnat mig mycket!
 
Så ikväll firar jag med lite chips, dipp & ett glas vin! Och hoppas & önskar att hormonerna inte ställer till det!
I morgon vill jag vakna glad!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0