Sjukast eller 30års mys

Vaknade i morse med fortfarande lite hals ont, full med snor men (tack högre makter) inte ont i huvudet!!

Och speciellt tack idag då jag skulle va piggare idag då det idag skulle firas fina Linneas 30års dag.

Så halv 10 idag kom hon hem till mig där jag dukat upp skumpafrulle eller ja, champagnefrukost om ni vill! En grymt god roséskumpa var det. Får återkommer recensioner på den.

Sen blev det taxi upp till Uppsala SPA & Skönehetsvård på Gränby. Där vi fick en DUO behandling. Vi var sena på grund av att taxin jag bokat aldrig kom. Men tusen stjärnor till Uppsala SPA då det löste det toppen ändå. Så vi fick en saltscrub först sektion vi fri tillgång till deras jacuzzi och bast plus alla SPA ansiktsprodukter och sen fick vi en härlig återfuktande spray på hela kroppen.

Efter detta tog vi bussen mot stationen där vi tog en lunch på. Stationen och deras fantastiska uteservering. Vi delade en påse räkor.. Det är verkligen sommar över det!

Sen hem till Linnea där vi nu suttit och njutit av solen, det är sommar idag. Nu blir det Hockey och en stund i soffan innan vi taggar igång för Eurovision och en eventuell utgång. Jag har inte varit ut sen min möhippa så håll nu tummarna för att hals och huvud samarbetar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0