Rederiet

Som jag har längtat och trånat efter att Rederiet ska komma ut på DVD nån gång. Jag såg aldrig serien direkt från start, men efter någon säsong så följde jag det slaviskt likt Tre Kronor och Skilda Världar. Och har verkligen längtat efter att se det igen.
 
Tre Kronor såg jag hela serien här under hösten så jag lånade DVDerna av Therese & Fredrik (återigen, TACK!!). Men som sagt, Rederiet har jag längtat efter.
 
Så häromdagen sprang jag över SVTs Öppna Arkiv!! Och Wiii, där finns ju hela säsong ett att streama. Just nu vet jag inte om kommande säsonger också kommer att komma upp. Hoppas hoppas!! Och jag vet i allafall vad jag kommer att ägna några helgdagar till.
 
Så jag skänker med mig av länken om du längtat lika mycket som mig!!
 
Och är det inte just Rederiet du längtat efter så kicka in här ändå, allt från Hylands Hörna till Värsta Språket finns.. Massor med gamla SVT produktioner helt enkelt!!
 
Rederiet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0