Perfekt Solig Lördag

Blev en rätt tidig kväll i säng igår, trött som jag var så slängde jag mig i sängen direkt efter Let's Dance och somnade bums.

I dag sov jag till jag vaknade så när som att jag pussades lite med Håk innan han drog till jobbet vid sju. Så efter att legat i sängen ett tag och pillat med datorn så begav jag mig ut på lite träning. Tanken var löpning 5km, men för det första var det rejäl motvind när jag kom ut på gärdena och jag kände fortfarande av förkylningen lite. Så jag joggade på de första 2km och sen körde jag PW i ca 1,5km och sen sprang jag sista biten. Och pressade på så att sista kilometern gick på 5,27 vilket är rekord, för den här säsongen i alla fall.

Måste dock pilla lite på min låt lista.. Den är inte optimal och rätt uttjatad som den är nu!

Väl hemma gjorde jag i ordning en ordentlig frukost på en bricka bland annat mackor av min fillimpa jag vevade ihop igår. Och slängde mig i soffan! Och här ligger jag kvar! Så skönt att bara få nån timme med WebTV och göra ingenting.

Men sen är planen att dra mig mot stan. Ska köpa en present och leta ett par svarta byxor, då jag nött ut dem jag har. Sen kanske ett par fina billiga chinos, det är sommar det!

I kväll är jag sen utbjuden på middag av fina Josefine! Det ska bli trevligt!

Sen nu till att njuta av dagen.. Om ni så gör det i solen eller om ni gör det inne och bara slappar :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0