Fredagsfeeling med Sol

Idag har verkligen varit den där Fredagen med stort F. En toppendag på jobbet med glada elever.. Fått köra själv i bilen.. Glada kollegor.. Och massa sol & värme.

Drog direkt till Gränby efter jobbet för att snabbt handla lite smått till maten & lite vin. Sprang då på jordens utförsäljning på Company (som ska stänga, vilket är väldigt trist!!) så jag slog till på tre toppar dör 500:- och vips hade jag tjänat nästan 2500:-, även om min man inte riktigt höll med om ordet tjänat. Dessa får jag fota och lägga upp i morgon! Men guld var det då jag tidigare gått och suktat länge efter två av dem men känner att 1500:- för en skjorta varit si och så..

Väl hemma korkade jag upp lite rosébubbel & tog några chips i solen (29 grader på balkongen) samtidigt som jag öppnade månadens GlossyBox.. Lyx & lycka i en liten box!!

Sen ett långt & trevligt samtal med min man om livets stora frågor!

Nu väntar en god middag i ugnen som skall intas på balkongen med min man samtidigt som vi smakar ett glas av min andre man, Morberg ;)

Och sen kommer Linnet & vi ska se finalen av Let's Dance.. Vilket så klart sker på balkongen med min balkongTV...

Vet inte vem jag hejjar på. Det är svårt i år... Vem hejjar ni på??

Väldigt bra dag helt enkelt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0