En Trevlig Kväll & Solig Dag

Igår var en sån där dag som bara är toppen! Jag började ju med att springa och sen blev det långfrukost och vila i soffan. Efter det drog jag till stan en sväng! Uträttade några ärenden och hittade en svart kjol, ett par grå chinos & en jätte fin sjal till mig. Köpte en liten flaska bubbel innan jag åkte hem. Väl hemma gjorde jag mig iordning, drack bubbel & käkade jordgubbar.

Sen begav jag mig till Stationen där Fina Josefinr bjöd på middag. Åt deras fantastiska fiskgryta.. Efter ett tag anslöt också Linnea. Så det blev en mysig kväll på uteserveringen. Var hemma till 12 då jag slocknade på studs!

I dag skiner solen och det ryktas om en härlig värme ute. Har ätit en härlig frukost, smootie med färska jordgubbar är så gott.. Ska strax göra mig klar och åka mot Sthlm. Där ska jag möta upp Therese för en middag och sen blir det PINK på Globen för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0