Nej, men om man skulle dra igång den här bloggen igen då...

Som ni många och trogna läsare märkt (haha) så har denna blogg tagit en lång och skön paus. Det blev lite mycket där i slutet av sommaren och början av hösten. 
Lite så att all extra energi efter bröllopet fick gå till att få dagarna att rulla på.
 
För först blev det ju bröllopsvecka.. Och sen bröllop (vilken dag.. ler fortfarane när jag tänker på det) vilket kanske ska få ett helt eget inlägg när tiden finns till det. Sen blev det en långweekend med bröllopsresa till Stockholm och Kålmården (!!) innan slutligen Håkan två veckor efter bröllopet drog på utlandstjänst till Afghanistan. Och jag blev kvar hemma själv... I 6 månader var han borta, med två svängar hem på besök. Men sen så, här i mitten av februari flyttade han hem igen. Så obeskrivligt skönt.. Och tiden efter det har gått till att snabbt och effektivt boka en fantastisk bröllopsresa!!
 
Och ja, det är vad denna bloggpaus har bestått av. Men så nu kände jag att det var dags igen. När jag får energi över så älskar jag ju faktiskt min blogg. Och denna blogg ska vara fylld med glädje, kärlek, träning, mat, bakning och inte minst en massa hyss och insperation. Och nu när jag har mannen i mitt liv hemma igen så känner jag att det finns i mitt liv igen och då kan jag dela med mig.
 
Och med handen på hjärtat, så har ni inte missat så mycket under tiden jag inte skrivit. Jag har mest tvättat, jobbat, städat, lagat snabbmakaroner, tittat på tv, målat naglarna och rullat tummarna! Ja, och sen gått upp några kilo för mycket.. Men nu när solen skiner och fåglarna kvittrar är det dags igen.. Dessutom blivit ägare till två par löparskor som skall nötas så fort jag är hemma från bröllopsresan. Har så klart dragit igång mitt medlemskap på Viktklubb igen också, även om jag börjar fylla i först när vi kommit hem igen..
 
För just nu räknar jag mest dagar, timmar och minuter tills jag om en vecka hoppar på planet som skall ta mig på bröllopsresa i Vietnam och Malaysia. Underbart!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0