Måla porslin

Jag beställdeför ett tag sedan en massa pyssel från Make & Create.. Bland annat en porslinsmålarpenna :)

Så idag när jag tvingas till att vila min överansträngda fot, solen aldrig ville visa sig och jag fortfarande har 300 rederiet avsnitt kvar :) Plockade jag fram pennan, våra tallrikar och min kreativitet!!

Och här är resultatet.. Åtta stycken helt olika tallrikar som framöver också skall få matchande assietter. Resultatet jag är grymt nöjd med om man tänker på att jag inte kan rita och måla :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena, Craft and Creativity

Tusen tack för dina fina ord och för länkningen! Tallrikarna blev fantastiskt fina och jag blir inspirerad att måla mer själv! Köpte faktiskt två nya muggar härom dagen - 4 kr st. Hur kan man låta bli? ;-) Hoppas du får en riktigt trevlig pysselstund tillsammans makens syskonbarn! :)

2013-06-23 @ 23:35:07
URL: http://craftandcreativity.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0