Kalas på Restaurang J

Lördagens kalas på Restaurang J i Nacka Strand blev verkligen toppen! Vilken mat!!
Synd bara att regnet öste ner hela tiden så att vi inte fick njuta av restaurangens underbara läge som man hade kunnat göra om det varit som & varmt.

Men det blev hur som en trevlig stund och som sagt maten var fantastisk! Jag åt 4 i rad till förrätt, ett underbart namn och en idé jag ska knycka. Det var fyra stycken små rätter råbiff, lax med en jättegod senapssås, lite skagenröra och sen nån ytterligare fisk med kapris. Gott alltihop!

Sen till huvudrätt åt jag ångad torskrygg med matjessill, kokt ägg brynt i smör, potatis och ärtskidor! Det var så gott!! Och det med matjessill till torsken är nått jag också ska knycka!

Min lillebror följde med hem hit sen och sov här i natt innan jag körde honom till bussen. Skönt att få rå om honom lite.. Men den grabben flyttar till veckan till egen lägenhet igen!! Stort!!

Nu väntar en natts sömn så fort Wallander filmen är slut, sen en kort sovmorgon i morgon då jag ska till tandläkaren vid halv nio. Men sen så, då drar junidagarna i gång på jobbet!! Och kort vecka.. Och nymålade naglar!!

Whoop whoop livet är sådär extra bra just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0