5:2 Dieten

Efter en helt galen vecka på jobbet, min egna födelsedag, en otroligt trevlig kickoff & en helg som bjöd på både bröllop, raggarrunda, god mat & vin så ja, nu är jag redo att ta tag i livet :)

Nej då, men ligger i sängen nu och lyssnar på regnet som öser ner, känns som hösten är här. Och när hösten kommer, jobbet drar igång och eleverna återvänder ja, då är det dags att ta tag i rutiner och vanor..

Blivit (som typ alla andra) intresserad över 5:2 dieten i sommar. Läst på lite och sugen att testa! Så i morgon drar jag igång med lite fasta..

Ska läsa på lite extra nu innan jag somnar & återkommer med känslor och tankar i morgon!

Sov sött alla fina!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0