Miraklet som får dig att gå ner i vikt - LÄS NU!

Jag satt och surfade runt lite ikväll och snubblade över denna reklam på en sida.
 

 
 
Och ja, jag kunde liksom inte låta bli att klicka på den. Samtidigt som jag skrattade rätt gott för mig själv! Jag hoppas så att det inte finns någon som klickar på denna av någon annan anledning än den jag gjorde. Jag tänkte nämligen att jag skulle komma till en humor sida.

Men nej, jag kom till en vetenskaplig sida (!?), en vetenskaps skrift från USA som handlade om ett magiskt piller, framtaget i USA. Men trots att det var från USA och det fanns flest användare där så var det en svensk, en kille från Malmö som faktiskt gått ner mest på detta. Inte killen på bilden ovan dock (han nämndes inte alls faktiskt, konstigt :) ) 

Nej istället var det Peter, eller Paul, ja, jag vet inte riktgit, killen bytte nämligen namn emellanåt i artikeln (!). Men han hade i alla fall velat gå ner i vikt för att hans fru inte tyckte att han var Christian Ronaldo. Och som han gått ner sen, 24kg på två månader!! Wow.. Och ja ni kan ju se här nedan detta genom att ta EXAKT 2 tabletter varje dag. Varken mer eller mindre ;)


Men texten här nedan, som liksom förklarar det magiska. Kan nån förklara den för mig??
Jag förstår nämligen inte riktigt! Men ja, så ser ju inte riktigt min anonsbild för ett viktminskningsföretag ut som den jag klickade på heller... Det kanske är det..



För ja.. Nog skulle jag vilja ha lite Regler för en Platt Mage. Men jag tror att mina två regler funkar...
Allt men inte alltid och 1-1=0 det vill säga energi in måste även vara energi ut!

Har du några frågor på hur jag gjort eller något annat så är det bara ställa dem! Jag svarar gärna!!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0