Löpning vid arla morgonstund

I morse ringde väckerklockan 05:30, fast jag var faktiskt fortfarande vaken!! Vet inte om det är lite jetlag, men hur som är jag glad över att somna tidigt på kvällarna och vakna tidigt på morgonen. Men eftersom jag idag skulle på kurs i Norrtälje så kunde jag åka hemifrån 30 minuter senare än vanligt. 

 

Så 05:30 var det upp och på med träningskläderna som gällde. Och ut i en kylig vårmorgon med en fantastisk vårsol stack jag och min man ut på en löprunda.

 

Körde 5minPW + 5x5min/60sek jogging + 10minPW

 

Och på detta tog vi oss den kortare rundan, det vill säga 6 km. Det var 6 riktigt tunga kilometer då mina lår inte riktigt kom ihåg att det är skönast att springa direkt på morgonen. Men det var också sköna kilometer som gjort att jag varit pigg som en lärka hela dagen.. 

 

Men nu.. Nu är det sängen som gäller igen för nu är ögonlocken tunga!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0