FRONTPAGE GIRL

fick i dag kontakt av en tjej som är redaktör på Viktklubb.se. hon vill göra ett bröllops-vikt repotage om mig. lite från utgångspunkten "Johanna kämpar för att komma i sin bröllopsklänning".. känns lite tjockisvarning på den rubriken men samtidigt så kommer den utgå från att jag redan kommit halvvägs så det känns kul!

jag har svarat på en massa frågor idag och skickat med en tjockisbild :) sen ska jag försöka skicka nån bild där jag tittar på bröllopsklnningstyg eller klänningar.. hoppas kunna fixa det till helgen!

repotaget kommer sen finnas på Viktklubbs sida och med nån liten annons på Aftonbladet.se..

HEJ VÄRLDEN! HÄR ÄR TJOCKIS JOHANNA :)

men hursom så blev ju detta en jätte pepp frammåt! känner att all energi försvunnit efter Vasan men nu kom liksom allt tillbaka!! så på vägen hem i dag köpte jag en tidning och den hade en lång artikel om löpning och hade vad som verkar vara ett toppen löpprogram (mer om det senare) så eftermiddagen slängde jag mig ut i löpspåret. blev 5,5 km i intervaller på 30 minuter!! otroligt skönt!!


just idag är jag stark!!

Kommentarer
Postat av: marie

du äger!!!!

2012-03-15 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0