EGOBOOST

trots den ångest som jag tidigare beskrivit så finns det en liten liten del av mig som faktiskt tror på mig själv och är övertygad att min kompo av muskler, flås, pannben och en jävlarannama vilja kommer åter att se till att jag klarar detta!!

och tittar jag tillbaka på bilder från dessa år så kan jag inte annat än vara stolt!!


och jag vet att jag kommer gråta som vanligt efter målgång.. Det är en sådan egoboost och adrenalinkick att klarat av något sådant man inte trodde man skulle klara.. och jag är så trött i både kroppen och huvudet att det enda jag orkar av "glädjerus" är att gråta..


och en sak till jag vet är att aldrig har en rosé moët smakat så gott som den kommer att göra på lördagkväll!!
anders du har tänt grillen till vi är tillbaka på bondgården va? :)


Kommentarer
Postat av: Anders

Korvbrödet är tinat och hotdogsen ligger i vattenbad!

2012-06-07 @ 21:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0