33 MINUTER SENARE

Ja, 33 minuter tog VårRuset igår... En mycket bra tid! Speciellt om man tänker på att att jag sprang under chock!!

Mina underbara arbetskamrater lurade mig verkligen helt och hängde på mig en tiara med neongrön slöja och ett skärp med tomburkar hängande bakom mig och en skylt på ryggen med texten 'Snart Nygift'.. Och detta sprang jag med :)

Efter blev det en mysig men regnig picknick.. Och Peter intervjuade både mig & Håk.. Och han var verkligen urmysig, speciellt efter att micken stängts av.. Lugn, vänlig & harmonisk!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Urmysig...? Tyckte Håkan det också? "Det man inte har i brallan får man ha som kameralins" :)

2012-06-01 @ 15:58:59
Postat av: Pia

Visste inte att Peter och du fortsatte att prata efter att micken stängts av...

2012-06-01 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0