SMALISKLÄDER

igår när jag åkte hem från jobbet åkte jag in till Gränby.. skulle handla lite mat men tänkte också om jag hittade några jeans på REA. lite för att fira BMI 25 :) men också för att de jeans jag köpte i början av september faktsikt börjar sitta rätt illa!

det var svårare än planerat men kul.. trodde jag skulle få gå ner en storlek till 30tum. men de kändes som att de var lite för stora när det kom just till jeans. och eftersom tanken är att midjemåttet skall ner än mer så skulle ett par 30 brallor töja ut sig och ganska snart bli för stora det med.. och eftersom jag inte hittade några på REA så fick det bli ett bar 29or..

fatta.. 2 storlekar ner :) :)

de slank ner en kofta och en skjorta från REAn däremot!

men sen näst bäst var att inne på Gina Tricot hittade jag mina favorit linnen!!! tydligen inte bara jag som gått i taket att de försvann för drygt ett år sedan!! jag har saknat dem sååå.. och de jag har hemma sjunger verkligen på sista versen! så det slank ner två vita.. ett i S :) och i fortsättningen blir det nog bara S för det satt faktiskt bättre än M..

lite nya smycken från Gina blev det också.. bland annat ett mycket roligt halsband..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0