SKA DET BLI PÅ RIKTIGT SÅ ÄR DET BARA ATT VÅGA..

när jag startade denna ordentliga viktnedgång i början av hösten tog jag lite före bilder..
sen dess har jag gått ner 7 kg.. och sen upp 2 kg.. så ett resultat på ca -5kg!

det har liksom inte känts som om det syns.. magen är kvar och jag blir ledsen över den! och just den känslan gjorde att jag gick upp de där två kilona i december! känndes som "varför kämpa när inget händer med kroppen.."

sen i söndags så gjorde jag något jag då borde gjort i december!! jag tog nya bilder..
och magen är rätt mycket kvar.. men visst syns skillnad! speciellt på hals och ansikte.. jag blev glad och det var verkligen en bra pepp för att komma igång igen!




inte helt enkelt att lägga upp dessa till allmän beskådan.. men ska det bli på riktigt är det bara våga..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra jobbat! Kämpa på och jag tror du lyckas nå ditt mål.

2012-01-12 @ 20:12:09
Postat av: Madde

Det syns Johanna! jag har tänkt på det ;)

2012-01-12 @ 20:27:07
URL: http://maddeolausson.blogg.se/
Postat av: Maria Maltzeff

Det är jätte stor skillnad! Jag blir så inspirerad av dig!! Kram Maria

2012-01-13 @ 08:30:33
Postat av: Malin

visst syns de :) även det lilla gör stor skillnad! =)

2012-01-13 @ 20:42:44
URL: http://modeliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0