NU ÄR PAUSEN ÖVER..

efter problemet (som visades inte vara nått problem) med hjärtat + efter en tung vecka på jobbet har jag nu haft en otroligt lugn och skön helg..

så från och med i morgon är det nya tag som gäller igen.. jag tror jag gått upp cirka 1 kg.. men de ska snabbt bort igen, gissar att 99% är vatten :) om inte annat så kommer de försvinna på söndag då jag hoppar på skidorna och testar tävlingskänslan i de 1,6 mil långa Fjällbryntloppet tillsammans med min blivande svärmor..

som sagt, i morgon är det "ohh that monday" och det är 35 dagar och 6 kilo kvar på min 8 veckors utmaning :)
och jag ska börja med magmedicinen igen.. trots att den är äcklig! med doktorn trodde ju att det var magen som spökade!

här är lite bilder från helgen.. man borde låsa in sig på ett hotellrum med badkar och en god bok lite oftare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0