ETT RIKTIGT MÅL!

i morgon är det måndag.. och inte vilken måndag som helst.. inte ens en av mina vanliga ohhh that monday! utan faktiskt en av de viktigaste måndagarna i mitt liv känner jag..

det är ca sex månader kvar innan jag skall skrida fram i en vacker kyrka, med en vacker klänning, en underbar frisyr.. och detta bredvid min blivande man.. och han kommer som vanligt vara snygg, lång, vältränad och glänsa i sin fina mässdräkt! så nu är det dags..

from idag och till att börja med åtta veckor framåt är det rejäl uppryckning som gäller!

målet på dessa veckor är -10kg!!

jag vet att det går.. andra klarar det och då klarar jag det också..

då är det samanlag ca 15 kg jag gått ner.. och en bra bit påväg till slutmålet!!

planen är ett rejält tag med att inte stoppa i mig så mycket kolhyderater.. räkna mista lilla kalori med Viktklubb och sen träna..
träningen kommer jag ju också behöva till tjejvasan som är om redan 7 veckor!!
det kommer bli mycket löpning varvat med styrka hemma!!

jag har fått med mig lite arbetskamrater på detta också vilket är skönt! inte minst att de i alla fall vet hur jag kommer kämpa..


ett mål är i allafall att TjeVasan ska gå 100 gånger lättare än vad det gick
här på Lidingöloppet!!

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas att du kommer uppdatera om dina framsteg! själv ska jag gå ner 15 kg så ser fram emot att få läsa hur de går för dig (om du nu skriver något) :)

2012-01-08 @ 20:37:39
URL: http://modeliicious.blogg.se/
Postat av: johanna jordgubbe

konstigt malin.. jag kunde inte kommentera på din blogg!

ja, tanken är verkligen att jag ska uppdatera! men bloggen här går i vågor.. men nu har jag ju verkligen saker att skriva om.

både kommande bröllop och viktnedgång!

2012-01-08 @ 20:41:11
URL: http://jojordgubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0