MAGSJUKA, VILA & TODO

drabbades av magsjuka natten mellan onsdag & torsdag.. och låg helt utslgen hela torsdagen :(
så typiskt när man peppat igång..
men efter att tagit en lååång sovmorgon på fredagen så började jag bli människa igen!

och fyra dagar hemma har gjort bara gott! jag är otroligt utvilad och är peppad att i morgon åka till jobbet & att ta tag i mat- och motionsvanor igen..


denna veckas todo
måndag: jobb & promenad
tisdag: jobb & promenad
onsdag: jobb & vasaloppsplanering
torsdag: jobb & försöka hålla mig vaken när jag kör hem efter jobbföreläsning i norrtan
fredag: jobb, skidåkning & packning
lördag: assistera vid bröllopsfotografering, gå på bröllop och njuta av en natt på hotell
söndag: njuta av soffan



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men...föreläsningen är på tisdag....så du får tänka om...

2012-02-12 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0